Nekad Clown | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realcc_93

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter charlie

Vad heter du på discord? rexty_1

Vad är ditt Hex:ID 11000015ab28282

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. jag sover till typ 12 sen går jag och käkar drar o spelar fotboll kommer hem drar jag på träning 18-20 sen kommer jag hem dushar käkar sen spelar jag till 00:00+ till kanske 05 eller tidigare

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i nån månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 alldaypack/e copar för att plocka blad snabbare/powergaming on nån till som jag ej kommer ihåg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag ska bli servervakt för jag kommer utföra mitt arbete på extremt bra nivå, jag kan nästan lova här och nu att inga misstag kommer ske om jag förhoppnigsvis blir sv, speciellt sv abuse. Jag också vill bli sv för att jag tycker att det är viktigt att ta bort alla personer som ej tar rpn seriöst och jag vill verkligen bli sv för att göra servern bättre, eftersom under den tiden jag har kört på servern så skulle jag önskat jag hade varit sv för då skulle jag kunnat få bort massor av folk som ej gör servern bättre. Jag vill också bli sv. Med de sagt så vill jag göra servern bättre + få bort alla som ej kan rp och bara göra så allt blir bättre. att hålla koll på servern och underlätta för staffsen. Så om om det springer runt nån som lallar så kan man kicka dem och skicka t staffs men en servervakt kan också sv banna men då måste du ha bevis alltså kllip. det är skillnaden mellan en staff och servervakt är att staffsen ska leta problem och regelbrott men servervakt ska bara kunna ta hand om de problem som kommer till hen ig. och att man ska underlätta för staffsen. du ska även jag ska bli Staff för att göra servern bättre och jag vill speciellt hjälpa folk få bättre rp på servern. därför ska jag bli sv

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för att jag vill ha ett större ansvar. Så då tänker jag att servervakt är perfekt för mig för då får jag hålla koll på servern samtidigt som jag rpar. Och även underlätta för staff teamet. jag gillar att ha ett stort ansvar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är om jag kickar någon under ett scenario där jag är med för att underlätta för mig och mina kompisar. Men det kan också vara att ha på tooglname under en skottlosning eller liknande så man ser spelarnar är. Korruption är att om man t.ex ressar sig själv elr en kompis när den blivit skjuten i ett scenario.

Nekad.

Anledning: Du får inte ha blivit bannad senaste 30 dagarna. (07-30 blev du bannad senast)

Du får ansöka igen om 29 dagar.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka