Ej Antagen Adrian Wiking | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adoni

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
155
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? riktigawiking

Vad är ditt Hex:ID 11000016f0092cd

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu är det sommarlov så jag kommer att vara aktiv alla dagar minst 5-7timmar varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet inte riktigt men nån månad nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1274350605519028316/1385384261867274300/image.png?ex=6855df23&is=68548da3&hm=ac29721faccec4ce5c239eabd151ddc4615017b64172a55839e702299bb14940&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska underlätta för staffsen. Man ska även som servervakt vara en förebild för andra spelare ingame. Man ska kunna ta ett ansvar och vara sammarbetsfull. Man ska se till att inte regelbrott ingame sker, Annars så är huvud uppgiften som servervakt att underlätta för staffsen och inte göra det svårare för dem, samt vara en förebild.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive för jag känner att jag är redo att ta det ansvar för jobbet. Jag är en snäll person och kan ta mycket ansvar och gillar att sammarbeta med andra. Jag vill också få bort allt lallande som sker ingame och allt regelbrott. Jag har tidigare erfarenheter som servervakt så jag kommer inte ha några problem med commands eller frågor. Jag sätter ner foten direkt om jag ser regelbrott eller lallande jag vill att det ska vara högkvallicerade spelare på servern som inte lallar runt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är tex att jag ressar mig och min vän istället för att gå till sjukhuset. Eller använda mig utav togglename i ett skottscenario för att jag ska vinna det scenario. samt kicka någon bara sådär.

korupption är att jag som sagt kickar någon bara sådär eller bannar utan klipp och inte kan skjöta mitt jobb som jag har.

Nekad
Du har blivit bannad under de senaste 30 dagarna

Du kan ansöka igen när de 30 dagarna har gått.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka