Accepterad Cloudzy6386 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cloudzy6386

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199780699015/

Ditt Hex-ID: 11000016c819b87

Vad är din discord tagg? @xzzcxcwasoiw

Vem var det som bannade dig? Vet inte, står inte eftersom jag är bannad ifrån dsicord

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-25 000611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var omogen, beetede mig som ett barn och kunde inte uppförde mig inte alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har inte exakt koll på vad som hände, i och med att det var cirka 2 år sedan. Men tror att jag sa rasistiska kommentarer till en person som jag inte kände för jag var riktigt omogen. Skulle möjligtvis tro att det var det som hände men jag vet att jag slängde ut ett par rasistiska kommentarer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker att jag har gjort helt fel och det var helt rätt av den staffen som valde att banna mig eftersom att jag höll på och lalla, var omogen slängde ut rasistiska kommentarer som enligt §2.10 tror jag om jag inte har fel att man inte får uttrycka sig nazistiskt eller rasistiskt som jag tycker nu och inser verkligen hur fel det var av mig att slänga ut massa rasistiska kommentarer hur än arg jag var.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror inte jag har blivit bannad tidigare här på unive för det var längesen jag spelade här. Men säkert en servervakts ban har jag nog tagit emot. Och jag tycker verkligen att det är fel att uttrycka sig rasistiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte slängt ut rasistiska kommentarer som var helt fel utav mig. Jag tar hänsyn av det jag har gjort och tycker att det är helt fel och jag hade kunnat bettet mig som en riktigt mogen person och uppfört mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yep det har jag och jag ska ALDRIG slänga ut sånna kommentarer igen kan jag lova för det är helt oacceptabelt på vilken server som helst och jag vet att ni verkligen på unive är stränga på sånt vilket jag tycker är bra!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep tack för allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka