Salsa531
Icke Medlem
- Meddelanden
- 73
- Reaction score
- 0
Åtgärds-referens
ID: 1795 — Allvarlig (36p)
Typ: Combat Logging (§ 4.1g), Grov FearRP (§ 4.1d), Grov Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: Skjuter som sjukvårdare, erbjuder betala ut sig med "plåster" sedan cloggar
Personal: Alec
Datum: 2026-04-17
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vill vara helt ärlig. Allt jag gjorde var mitt eget val, och jag skriver inte denna överklagan för att påstå att beslutet var felaktigt, utan för att be om en andra chans.
Jag körde runt i en svart bil och passerade två rosa bilar. Personerna i bilarna ropade saker som ”busunge, ska skjuta dig” och andra provocerande kommentarer. Även om jag inte var kriminell så hade jag ett vapen. När de valde att hoppa ut på mig reagerade jag genom att köra fram och skjuta tillbaka. Jag skadade en av dem, men han reste sig upp och sköt tillbaka mot mig.
Där gjorde jag ett stort misstag. Jag valde att inte rollspela på en hög nivå, vilket var fel av mig. Dessutom använde jag spawnmenu för att inte förlora mitt vapen, vilket också var väldigt dumt och bryter mot reglerna.
Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt beteende. Jag förstår att det jag gjorde var helt fel och jag tar fullt ansvar för mina handlingar.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Den var inte felaktig. Allt jag gjorde var fel till 100%
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mwPxxblwTA-W6dlBf?invite=cr-MSxvdG4sNDIwNzQxNTc
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja