Nekad Clopzyy | Medlem ansökning [Lime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clopzyy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cazper

Vad är ditt discord namn? clopzyy

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Ericsson och han är hel svensk och han växte upp med sin Mamma och Pappa. Han har levt livet tufft eftersom han mobbades i mellanstadiet, men när han gick i högstadiet så fick han flera vänner. Han har alltid drömt om 2 olika jobb och dem är sjukvårdare och polis. Johan fick sitt första sommarjobb vid en skola där han städa och fixa med den och han tjänade 50kr i timmen. Han slutade jobba där och börja jobba i ett badhus som städare. När Johan blev 20 år så blev han jätte ledsen för han skulle flytta till en annan stad. Johan ville egentligen inte lämna sina föräldrar men han ville börja sitt liv som vuxen så han bestämde sig för att flytta till Unive. När han var framme så vart han helt chokad. Han såg en så fin stad han aldrig har sätt någonsin. Han bestämde sig efter många dagars tänkande att bosätta sig i denna fina stad och börja sitt liv där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med go och seriös rp då jag vet hur man rpar på en bra sätt. Jag kommer dessutom att försöka få en intervju på ett bra jobb och kunna hjälpa mer folk med att börja jobba i staden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara tänker på sig själv och gör det bästa för scenariot så att det kan bli så bra som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, Suntförnuft är när man ska tänka till en extra gång "Skulle jag kunna göra detta i verkligheten" . RDM är när man skjuter någon utan anledning och VDM är när man använder sin bil som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har ungefär 500-600 timmar på spelet och skulle själv säga att jag kan mycket om rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär.", du har inte fått med detta "intressen, känslor som karaktären har och framtidsplaner."

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka