Accepterad Clipzzz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clipzzz

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198876426258/

Ditt Hex-ID: steam:1100001369b8012

Vad är din discord tagg? !Clipz#2031

Vem var det som bannade dig? står inget namn eller anledning står bara att jag är bannad

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skickade massa youtube länkar till min vän i dcn som de va montage som han ville se fast istället för att skicka pm så jag jag i unive chatten på dcn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ett discord samtal med några vänner och då såg jag en gammal vän som jag spelade alltid med innan på unive så jag såg han är efter 1 år när han skrev i unive chatten i discord så valde att skriva till han och skulle visa han att hans montage är riktigt fet men han orkade inte kolla pm eftersom han inte kunde se att jag hade skickat för han hade meddelande förfrågan på privat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig utan det va jag som gjorde fel med att skicka massa länkar i eran dc och det va rätt så bra staffs som gjorde sitt jobb direkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad på eran dc innan utan detta är min första gång, blev bannad på dcn för ungefär 3 månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ringt han och visa han hur man sätta på så att han kunde se den i pm fast visste tyvär inte då hur man gjorde eftersom jag hade aldrig sett det innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska aldrig mer skicka youtube länkar i eran dc igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja eftersom det är inte bara jag som behöver hjälp det finns andra också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka