Accepterad Clean | Whitelist ansökning [cr0zz] [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clean

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/viggo8811

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Bentley

Vad är ditt discord namn? Nibbo31678

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Jack Bentley, idag är han 21 år och är en nyfiken person som vill utforska världen på ett nytt sätt. Som liten blev han mobbad, men han var alltid hjälpsam och generös ändå och familjen var väldigt fattig. Men ändå en väldigt glad familj. Familjen prioterade kärlek och värme. Men han drömmde stora drömmar som barn. Han ville bli bäst i världen på tennis. Men det vart aldrig så. Han kände inte riktigt att han hade gjort någon nytta för världen. Han ville starta ett eget företag eller bli känd på något vis, eller kanske göra en uppfinnig. Så att han kunde köpa sin drömbil eller iallafall få mycket pengar för att få försörja sin familj. Han ville bli en förebild för många andra också, han ville bevisa att man kan göra vad som helst och att man ska alltid följa sina drömmar ovavsätt om någon/några säger att det är omöjligt. Jack ville bevisa att man kan gå från att vara jätte fattig till att bli känd eller bli rik, eller göra stor skillnad för världen och de som har det tufft. Jack brydde sig om de som var fattiga och ville ofta att de skulle ha det bra fast han var ganska fattig själv. Nuförtiden, är det ända han vill att göra skillnad, att bli något stort. Eftersom han lyckades aldrig med att bli tennisproffs. Han vill kunna ge massa pengar till en välgörenhet och minska fattigdomen i världen. åtminstånde få ett bra jobb så han kan bidra med pengar. Hans intressen är ju så klart tennis, som han körde mycket som barn. Han gillar också bilar. Eftersom hans pappa alltid tog med honom, på att kolla på bilar. Han ville verkligen ha en cool bil. Kanske en bugatti, men också en Bentley, eftersom han heter Bentley i efter namn. Han gillar även att vara i naturen och vandra, för hans morfar drog alltid med honom ut i skogen med matsäck. Men en av hans största intressen är också att spela dataspel. Så i framtiden någon gång vill han också köpa en monsterdator. Allt han vill är att göra skillnad, han vill bli omtyckt lika mycket som han tycker om alla andra.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill bidra så mycket på servern som det bara går, speciellt de som kanske är lite nya. Så då kanske jag kan förklara för dem hur det går till och vad du får göra och inte. När det kommer till Roleplay, vill jag få ut så mycket av det. Den tiden jag har och kan spela det. Därför försöker jag följa alla regler, så att det ska bli så verklighetstroget och så bra upplevelse som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på denna servern, för jag känner att jag kan bidra ganska mycket i roleplayen, vara inbjudande och hjälpa de som är nya.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade denna servern och han tyckte att den var jättebra. Så jag testade den själv och tyckte samma som han.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli rik, kanske få ett bra jobb och hjälpa andra som har det svårt att komma igång. Bara försöka bidra så mycket som möjligt och kanske skaffa nya vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag har aldrig gjort det och kommer inte spela på någon annan en Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka