Accepterad Clean. | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William.

Vad är ditt discord namn? nottis.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Berntsson - 29 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, trevlig, överseerlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Bengt Berntsson och hans största passion och dröm är att bli polis. Bengt har haft en ganska tuff uppväxt och har alltid varit i fattigt klimat, han har blivit uppväxt i "orten" och nu vill han se till så att alla går rätt väg i livet och ta fast kriminella individer. Bengt är en väldigt trevlig och social kille som har många vänner i staden redan nu och skulle gärna vilja skaffa fler, Bengt har länge studerat samhälle och har gått grävt väldigt långt ner i denna kurs så Bengt är redo att bli polis. Bengt har alltid drömt om att komma in i en stor populerad stad och denna staden uppfyller allt som Bengt önskat sig, jag tror att Bengt kommer trivas här och att Unive staden är den rätta för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldig bra social rp och samtidigt ha ett stort överseende i all min rp. Suntförnuft och social rp är det viktigaste för mig och jag kommer bidra med detta fullt ut, jag kommer fokusera på att alltid ha bra rp och fylla servern med rolig och bra rp för alla, jag kommer inkludera alla inom rpn och göra den rolig för alla personer som är inkluderade. Jag tror att jag kommer ge mycket till denna rp server!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att alla ska ha det roligt i ett scenario, tillexempel att man inte drar direkt med en import bil om en polis försöker stanna en, man bör stanna och spela ut scenariot och göra det roligt för båda parterna istället.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brytit mot reglerna.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random death match: att man dödar någon utan andledning, VDM - Vehicle death match - använder bilen som ett vapen, FearRP - rpar inte rädd när man tillexempel har en pistol emot huvudet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror jag är en allmänt bra rpare som skulle passa bra på Unive !

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka