Antagen Classico0o | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clässicc

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,691
Reaction score
1,192
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: Classic9999

Ange ditt födelsedatum 4 April 2004

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff pga att jag vill kunna ta och ändra det som ej blir så mycket ändrat på servern, och de är att bli krim ansv. Jag vill kunna lära ut folk vad rätt och fel innebär här på servern då jag ser en massa regelbrott dagligen. Detta vill jag ändra på till 100% jag anser att jag är hyfsat kompetent utav mig därför väljer jag att göra denna ansökan, just för att jag vill ändra på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn, för mycket regelbrott

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att göra mig krim ansv så det blir mitt område att ta hand om, jag kommer att ge fullt ut om jag blir krim ansv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Väldigt viktigt att agera proffsigt då jag anser att det blir som en väldigt stor förebild på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Oj, försöka vara så aktiv som möjligt inom staff arbetet typ.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan ungefär sent 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb, donation, servervakt och rp. Inget som passar mig riktigt, jag vill kunna utveckla servern på bästa sätt genom att bli krim ansv

+rep en kille som spelat på servern länge, kan RP och vill alltid lära sig nya metoder och saker. En person jag respekterar mycket och ser skulle bli en mycket bra staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka