Nekad Classic | Ban Överklagan [R1lic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Länk till din steam profil: Finns

Ditt Hex-ID: Finns

Vad är din discord tagg? Classic

Vem var det som bannade dig? Nizze

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-30 210324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för powergaming. Det som hände var att jag åkte upp på ett berg med en icke offroad bil. Jag vet själv att jag gjorde fel och jag står även för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en skottlossning vid dammen som jag valde att ansluta mig till. Sen så kollade jag inte riktigt på bilen då jag var säker på att jag hade tagit ut en XC70 vilket är en cross country bil. Som man då kan åka offroad med sen så blev jag ju då bannad i 2 dagar för powergaming och jag ångrar verkligen mina val.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag vet själv att jag gjorde fel nu när jag fick se klippet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det jag har gjort är att jag inte valt att göra om det som jag blev bannad för ännu en gång. Jag vet själv att jag gjorde fel och ångrar mitt beslut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort är att jag kunde ha tagit en extra koll på vad för bil det var jag hade tagit ut men då det var en väldigt stressig situation så hann jag tyvärr inte det denna gången. Men jag lovar att göra det till nästa gång!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte kommer åka med icke offroad bilar upp på berg osv. Jag vet att jag gjorde fel och ångar mina val

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det vet jag

Nekad, endast en ban överklagan per 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka