Nekad pistarn | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pistarn

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199845972524/

Ditt Hex-ID: steam:110000170659a2c

Vad är din discord tagg? pistarn

Vem var det som bannade dig? Zyphe

Bild på banmeddelande: imageö.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag körde på någon när han riktade vapen mot mig jag vet att det var fel och jag borde tänkt mer istället för att reagera jag ångrar det mycket och det kommer inte hända igen jag har lärt mig och vill gärna få en ny chans jag lovar att sköta mig bättre framöver

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på ett berg på en grusväg och sköt mot dom vi krigar mot sen hoppade två ut och riktade vapen mot mig jag tog ett dåligt beslut och körde på en och stack jag vet att det var fel och mot reglerna jag tänkte inte klart i stunden jag ångrar det mycket och det kommer inte hända igen jag vill visa att jag kan sköta mig bättre nästa gång

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet att det var helt fel gjort och jag borde ha värnat om livet istället för att köra på honom jag gjorde ett dåligt val och tänkte inte till jag förstår reglerna bättre nu och varför det var fel jag ångrar det mycket och det kommer inte hända igen jag vill göra rätt nästa gång och spela som man ska

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad för shoot on sight som jag vet var fel kommer aldrig hända igen tänker nu mer på den sociala rpn och pratar mer innan jag börjar skjuta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha värnat om mitt liv istället för att köra på dem och jag skulle inte ha fearrpat men jag gjorde ett dåligt val och tänkte inte klart jag fattar nu att jag borde ha spelat situationen rätt jag ångrar det mycket och kommer följa reglerna bättre nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka mera på reglerna och ej vdmat och fearrpat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka