Nekad Classic | Ban Överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Länk till din steam profil: Finns

Ditt Hex-ID: Finns

Vad är din discord tagg? Classic

Vem var det som bannade dig? Nizze

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-30 210324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag trodde att jag hade tagit ut en xc70 men då det var en stressig situation ingame så råkade jag ta fel bil för detta tillfälle

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en grov skottlossning vid dammen och då valde jag att åka upp på berget där gärningsmannen var på. Men innan det så insåg jag tyvärr inte att det var en v70 jag åkte runt i och jag vet att jag gjorde helt fel just där!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban utan det var jag som misstolkade bilen. Jag står mitt kast och hoppas att ni staffs förstår!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag inte gjort om samma visa igen. Eftersom jag är ny till polisen så är det ju ganska roligt att vara ingame och jobba då. Men ja jag har bara inte gjort samma sak igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag kunde ha kollat en extra gång på namnet som jag tog ut bilen med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte åka upp med en v70 på ett berg haha

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka