Nekad Classic | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Classic

Icke Medlem
Meddelanden
446
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? Classic

Ange ditt födelsedatum 4 April 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv när det kommer till att vara ingame. Jag är inne ungefär 5 - 6 timmar per dag om jag inte då är bannad.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 2 år. Men om vi ska ta med min blacklist så kom jag tillbaka för 3 veckor sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 ggr

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att sköta staff jobbet om staffen inte är där. Tex om du blir rdmad och du märker att det inte är en staff i närheten. Och utför sedan jobbet därifrån. Staffs har alltid högre röst än vad servervakterna har.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vet hur mycket lall osv det händer hos polisen när man tex stannar dem och försöker rpa med dem så lallar dem och även har väldigt till stor mun endast mot poliser. Jag tycker att det är helt sjukt att folk väljer att ha så mycket attityd. Och jag vill bli servervakt för att kunna ha en viss "makt" eller makt kan man inte kalla det utan att kunna hjälpa folk som staffsen inte har tid med.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tex om du revivar utan att ha klipp. Så kan du bli av med din servervakt på nolltid då det kan räknas som korruption.

Inte medlem sedan 30 dagar tillbaka, du kan ansöka igen tidigast 9 juni.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka