Accepterad -ClasifiedErik3D | Ansökan till Servervakt [queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clasified.1

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? .Clasi.

Vad är ditt Hex:ID 11000013b49df68

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Rpar väldigt mycke om dagarna och de kan variera på hur mycket tid jag lägger ungefär på en dag eftersom jag har träningar osv men på sommarn rpar jag nästan varje dag från eftermiddag/kväll till sent på natten men när skolan börjar blir de lite mindre på vardagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen slutet på januari

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://ufile.io/w8ngvohn

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Rpa som vanligt och kicka/sv banna och hålla servern ren från lalleri och andra grejer. Man hör lite på namnet också att man ska vakta servern och de gör man genom om RPa.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag tycker det är kul och RPa och hjälpa servern tycker jag de passar perfekt för mig, Jag var helper innan på unive men jag blev demotad för att jag la inte så mycket tid på att göra staff arbete och jag rpade mest. Därför tror jag Servervakt kommer vara perfekt för mig då jag kan RPa och hjälpa servern samtidigt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man ger fördelar till t.ex sig själv eller folk man känner och låter dem kanske göra regelbrott utan att åtgärda de.

+ rep riktigt moge kille som jag själv tycker passar perfekt för att bli sv, då varje gång jag varit med han och någon problem spelare har kommit har han sagt till och gjort reports. Jag har även själv aldrig sett han göra något fel och tycker att han är en väldigt mogen spelare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!
————————————————————————————————————
Nuvarande:
🎓Helper
📑 SV-Ansvarig
📑 Jobbansvarig

⚜️Medlem
👥Kriminell
🎗 Medlem 2023

🔪 Triaden

Tidigare:

🦸 Servervakt
👑Lost mc medlem