Nekad Clarkolofsson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.miloooz

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Allt1s/

Ditt Hex-ID: steam:11000013751efa8

Vad är din discord tagg? .miloooz

Vem var det som bannade dig? 148kg Oleg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-09 212326.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa n-ordet till en annan spelare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne i en butik och bråkade med en kille sen blev jag riktigt arg så sa jag det utan att tänka mig efter (jag hadde haft en dålig dag i värkligheten) men så klart är det ingen bort förklarning och jag förstår värkligen om jag inte får komma tillbake in på servern efter en sådan sak

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banen var inte fel det var bara jag som gjorde fel i detta scenario jag bara sa saker utan att tänka och även om jag inte kommer in på server igen så vill jag ändå säga förlåt jag vill även säga förlåt till 148kg Oleg för mitt dåliga beteände

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång innan för samma anledning men det var innan jag visste att det var ett regel brott jag har även blivit felaktigt bannad en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunnat tänka innan jag sa saker och jag hadde kunnat gå där ifrån innan det kom till den punkten

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man inte ska låta sitt riktiga liv på värka rpn på sådana sett

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det

Tillbaka