Accepterad Claree | Whitelist ansökning [Hezus Gonzales]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Claree

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Claree

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/clarree/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Ogge #9109

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2003

Berätta om din karaktär. Kenny Svensson är 20 år och född 2000/04/04, Kenny har haft en dålig uppväxt då hans bror dog i en bilolycka och blivit ärrad sen dess. Kenny har en Mamma som heter Sanna Sandström och en Pappa som heter Peter Petersson som är 53 och 51 år gamla. Sanna & Peter har ett alkohol & drog problem som påverkar Kenny en hel del i skola och i sin fritid och satt Kenny i problem så som Socialtjänsten och Polisen. Eftersom Kenny har så svåra problem i sitt hem så har skolan blivit hans sista grej på sin "att göra lista" och vänner ligger högst upp på sin "att göra lista" därav så har Socialtjänsten blivit ett stort problem i familjen och Sanna & Peter håller på att förlora sin son Kenny som ska till behandlingshem eller ett säkrare hem tillsvidare. Polisen är även ett problem för hela familjen, Peter har sitt drog beroende såsom Kokain,crack och gräs i princip alla droger Peter kan få tag på, Peter har suttit på kåken i 5 månader totalt för drog innehav och mindre misshandel.
En utav dessa brott så gjorde Polisen en rassia på Peter för försök till rån vid en drog förhandling, Peter dömdes endast till drog innehav eftersom dom hittade 1gram crack och 5gram kokain, i samma veva när dom gjorde en rassia så hittade dom Kenny liggandes över sin mor Sanna eftersom Sanna hadde druckit för mycket och däckat men Kenny trodde hon var död så Kenny var i chock tillstånd när Polisen kom. Utifrån dom dåliga sidorna så har Kenny ett par bra sidor så som att han går på Fotboll i laget Farca FC Stockholm och tycker det är väldigt kul och vill bli proffs på fotboll, Så Kenny har alltid med sig sin boll som han fick av sin bror som han kickar på hela tiden för att "få upp kontrollen av bollen" enligt Kenny, Men på matcherna så får Kenny oftast kliva av planen för att han blir för sur vid förlust eller när någon gör för hård tackling eftersom han är diagnostiserad med ADHD.
ADHD ställer till det för Kenny vid skola, jobb mm och på sin fritid eftersom han varken kan fokusera eller ta hand om sina känslor, så när han e ute på gatorna så får han stora utbrott eftersom han inte kan kontrollera sig ordentlig

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska bli whitelistad? Jo det ska jag förklara, för det första så kommer jag att göra bra och utvecklade scenarion så som vid ett scenario där jag är skottskadad och ligger nere och behöver sjukvård så kommer jag att RPa att jag måste in till sjukhus samt att få en operation och inte bara få ress utav sjukvårdarna sedan är man på benen och låtsas som många andra gör på denna servern. För det andra så kommer jag att vara den som hjälper till t.e.x dom "nya" inne på servern att visa dom vart man t.e.x köper en telefon eller något annat som leder dom fram i RP´t och göra småscenarion utav det så man inte skippar dom små scenariona därav så kommer det lyfta servern´s rykte om flera börjar ta samma spår, vid bra rykte = Mycket inflöde utav en del bra rp´are och inte 12 åringar som tror att dom är Einar 2.0.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern då jag ser en mycket stor potentsial i servern och tror att den kommer bli stor och ett bra rykte, varför kanske ni tror? Jo, jag ska förklara det, för det första så ser jag en liten del bra rp´are som lyfter rp´et uppåt samt att ni har väldigt utvecklade scripts som även lyfter servern en hel del i mina ögon. För det andra så ser jag att era staffs har en bra och positiv syn på rp´et och gör att det blir roligare att spela på just denna servern.

Hur många timmar har du på FiveM? cirka 2 000 timmar då jag har olika konton.

Hur hittade du Multistaden? Genom raden SERVERS på fivem och såg att det var en hel del spelare och vill hitta en ny och utvecklad server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Absolut, alla har nog blivit bannad i sina start dagar på fivem då man inte visste vad t.e.x RDM eller VDM var och förstörde RP upplevelsen helt för dom andra spelarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, då jag vill lägga all min tid och energi på just denna server och ingen annan då jag tycker att om man ska spela fivem ordenkligt så ska man endast hålla sig till en server och lägga all sin energi och tid man har på just en server för att utveckla rp´et så bra som möjligt.

Tillbaka