Nekad claptkiddo | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

claptkiddo

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? alvin

Vad är ditt discord namn? daxux

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Lasse.Anderson och är 24 år och bor här i unive city. Hans föräldrar bor kvar i New York. Men han hitta en tjej här i unive city så då flytta han hit. Och han vill bli medborgare här i stan för han har inget jobb och bor på gatan. Och han vill börja ett nytt liv här och få ett jobb. Och få en ny start på livet. Och börja jobba på mekonomen för han gillar bilar och vill köpa en riktigt snygg bil en dag. Och kunna köpa ett hus och bilda en familj. Och när han får tillräckligt mycket pengar kommer han bjuda hit sin familj hit till denna stad. Och bjuda hem dom till hans nya hus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit medlem förut . jag kommer bidra med en rolig karaktär och jag kommer bidra med rolig och social rp och inte spela efter vinst. och om jag ser någon göra ett regelbrott så kommer jag direkt att skicka in till er staffs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska bry sig om sig själv och att bara jag ska vinna i ett scenario. I ett scenario ska det vara kul för båda parterna och alla ska ha det kul när dom rpar. och jag ska alltid spela för att båda personer ska ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst dom. vdm= du kör på någon medvetet utan anledning. RDM du dödar någon helt utan anledning. Copbaiting= man gör något olagligt framför polisen så dom kör efter en . Metagaming= tillexempel om min polare säger nåogt till mig på discord och sen gör jag det ingame så är det metagaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag ha varit medlem typ 3 gånger på denna server förut och jag har rollspelat som kriminell och dom flesta jobben förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
har ej tagit intervju i 48h

Du får ansöka igen om en 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka