Nekad claptbtw | Ansökan till Servervakt [peak.fx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

claptbtw

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad heter du på discord? calma00

Vad är ditt Hex:ID 11000013a7d449a

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är typ inne på servern hela dagarna bara ett den enda skillnaden är att jag är uppe till typ 11 på vardagar och 02 på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? just nu i ungefär 1 månad men har varit medlem innan detta också.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1192419990159233165/1259469419201957939/image.png?ex=668bcbcd&is=668a7a4d&hm=aee486dbfb8551ae9bdfbb822736267f6da9e5f9034a33d1632ccdfa18d3be4b&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att vara ungefär att vara som en helper som inte letar efter folk som gör fel eller bryter mot reglerna utan servervakter rpar bara och om dom ser någon bryta mot en regel så bannar/kickar dom personen. Servervakten är typ som en helper utan noclip eller spec och är typ lite mer undercover.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ser ofta folk som gör fel och blir inte straffade vilket jag tycker är dåligt så därför vill jag bli servervakt på servern för att jag vill lära folk att följa reglerna. Varför jag vill bli just servervakt och inte helper är för att jag vill gärna fortsätta rpa som vanligt så servervakt skulle vara ett ganska lätt jobb för att man gör som man brukar göra på servern och om man ser någon göra fel så bannar man dom.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse betyder typ att du abusar dina perms för att vinna ett scenario t.ex att du blir skjuten och dör men du ressar bara och låtsas som du inte blev skjuten eller liknande. Korruption är ju typ om du är i ett scenario och du ser motparten gör ett regelbrott och bannar personen fast du bannar aldrig någon i din part eller någon av dina vänner när dom gör fel.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju inom satt tid.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Tillbaka