Nekad Claes-Eric | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Claes-Eric

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199175426421/

Ditt Hex-ID: steam:1100001486de175

Vad är din discord tagg? unnil#1932

Vem var det som bannade dig? bing

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-03 223959.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte då jag inte har varit hemma idag och haft gäster när jag kom hem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har varit på ett köp centrum hela dagen och när jag kom hem så fick vi gäster. Skulle logga in nu på kvällen för att spela men var perma pga pw cc. Jag vet att min lillebror har tillgång till min dator då han har ett eget konto som han spelar på fast på min dator då han är 12 och inte får ha en egen, han var väldigt sur för att han inte fick åka med till köp centrumet och när jag konfrontera honom sa han att det var han som gjorde det och att det var därför, jag vet att det kan låta som en väldigt dålig ursäkt men jag har alldeles för mycket att förlora för att göra något sånt dumt. Jag hade 230 k på banken vid det tillfället och bilar för flera miljoner och ett jobb som är skit kul och hade inte riskerat det för något sånt här löjligt. Jag och han har haft snacket om att han får spela på ett eget konto ibland när han frågar och inte gå in på mitt. Han har en karaktär som heter hasse andersson där han bara åker runt och kör i en volvo o pratar med folk. Jag ber och försäkrar om att detta aldrig kommer ske igen och han kommer inte få spela något mer på min dator och jag har byt lösenord och sagt till mina föräldrar om det som inte blev glada. Jag vet att det kan vara svårt att tro på mig men jag lovar att jag har alldeles för mycket att förlora för att göra något dumt, jag har vidtagit åtgärder och detta kommer aldrig ske igen. Jag gav han en karaktär i förtroende att han inte skulle gå in på mitt konto och han bröt det. Jag vill endast ha kul och RP:a och det vet dem som jag jobbar med för det är mest det jag gör för det är så roligt, jag ber om förlåtelse och kommer aldrig ge ut min dator till någon annan för det är i slut endan jag som får ta konsekvenserna för det tyvärr men jag lovar att det aldirg kommer ske igen och jag hade inte gjort det för jag har sjukt många timmar bakom grind och RP för att bygga upp min karaktär och hans tillgångar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då han gjorde fel men det är som sagt inte jag och jag har nu gjort allt för att säkerhetsställa att det aldrig kommer hända igen och som sagt jag har alldeles för mycket att gå miste om.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Jag har lärt mig att bland annat kontakta staff om det sker olämpligheter eller liknande och inte försöka lösa det själv när det är hopplöst att RP:a på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAg hade aldrig kunnat låna ut min dator men det har aldrig varit några större problem innan då han har fått låna den i kanske 1 t 2 månader. Men tydligen har han inte mognat tillräckligt för att använda mina saker och då blir det konsekvenser tyvärr i detta fall för mig då jag går miste om så sjukt mycket pengar och tid och ett extremt roligt jobb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte låna ut min dator till någon någonsin igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och till sist, förlåt detta kommer aldirg ske att jag lånar ut min dator till någon igen, jag lovar. Förlåt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka