Nekad limeevesre | Ban Överklagan [Oleg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limeevesre

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198342317597/

Ditt Hex-ID: steam:110000116c5a61d

Vad är din discord tagg? byggarebob3343

Vem var det som bannade dig? oxigxm

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-13 203832.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att staff valde att banna eftersom det användes ett ord som bryter mot serverns regler kring rasism. Det är helt förståeligt att ni agerar direkt på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vid tillfället använde min bror mitt konto när han skulle testa FiveM på min dator. Jag var inte i rummet när det hände, och jag fick först senare veta vad som sagts. Jag förstår att det inte spelar någon roll vem som sa det – kontot är mitt ansvar, och därför tar jag också ansvar för att detta hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett fel från min sida att jag inte hade bättre kontroll över mitt konto och min dator. Även om det inte var jag personligen som skrev ordet, så var det fortfarande mitt konto och mitt ansvar. Jag förstår att det var ett regelbrott och tar ansvar för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad här tidigare. Detta var första gången något sådant hände, och jag har definitivt lärt mig att vara mycket mer försiktig med att låta någon annan använda mitt konto.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha låtit någon annan använda mitt konto alls. Om jag kunde gå tillbaka i tiden hade jag varit tydlig med att ingen får logga in på mina spel eller konton. Jag hade sett till att vara närvarande och att säkerställa att reglerna efterlevs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att aldrig låta någon annan använda mina konton, oavsett om det är familj. Jag förstår att allt som görs på kontot blir mitt ansvar och jag kommer aldrig låta det hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka