Accepterad cks | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cks

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402969030/

Ditt Hex-ID: 11000011a631dc6

Vad är din discord tagg? ForzaBajen#4361

Vem var det som bannade dig? Noel

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: bug abouse ~[Noel]. Återstår: 9 dagar 12 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde någon bug abouse som gjorde att jag kom ut ur min cell i fängelset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hände inte så mycket, satt i min cell å väntade på att min tid i cellen skulle ta slut. Medans var en annan kille där som hade på något sätt kommit ut ur sin cell. Då rpade jag på att jag ville komma ut ur cellen och frågade hur han kom ut. Han sa att han inte kunde berätta, sedan efter en stund kom han till mig och sa att jag skulle hålla upp mina händer. Så jag gjorde det och på något sätt tog han upp mig så att jag kom ut ur min cell. ( visste inte om vad som skulle hända )

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att bannen var rätt men med tanke att jag inte visste om att den buggen fanns, känns det lite fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag skulle gjort annorlunda. Visste för det första inte vad han ville med att jag skulle ta upp händerna. och sedan att rpa på att han har tagit ut mig var svårt. Jag hade ju inte bara kunnat frågat han ''vad du håller på med, är det här någon bugg''. Om vi hade backat tillbaka tiden skulle jag ju inte ta upp händerna från första början eftersom jag skulle då veta vad som kommer hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 50/50 eftersom jag inte visste vad som skulle hända. Fast om jag hade tänkt till lite extra skulle jag nog inte tagit upp händerna.
Någonting jag kommer göra annorlunda om jag blir unbannad är väl att inte komma till fängelset från första början där allt börja. Tyckte också att mitt fängelse straff var udda. Tyckte inte att jag förtjänade fängelset för det där lilla.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka