Accepterad Chrippa | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bossepizza11

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? bossepizza

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Lasse och är från ghettot och gillar att snorta feta linor på fritiden tills han åkte in för narkotikabrott och fick sitta inne för att när han kom ut så fick han stryk av sin flickvän Stina som sa att han är en usel knarkare så Bosse gick och skaffa ett jobb på mekonomen för att vända på livet och bli en laglydig karl. Så Bosse mekkar mest med bilar och glider runt i bilar istället för att snorta massor med linor. Bosse har gjorde slut med sin elaka tjej och hänger mest med sin broder Pär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med långa och verkliga scenarion och så kan jag bidra med arbetskraft på servern som att jobba på mekonomen. När jag jobbar på mekonomen så bidrar jag med rp och arbetskraft på servern vilket gör det mer verkligt och roligt. Min rp nivå kommer även vara väldig hög och jag kommer alttid ha hög rp speccielt när jag mekkar på bilarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för alla och inte sträva efter att vinna scenariot. Alltså man behöver inte alltid vinna ett scenario utan det sak vara roligt för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Ja till exempel RDM som är att döda någon utan andledning. VDM som är att använda sitt fordon som vapen som att t.ex. köra på någon. Fear att inte värna om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har över 1500 timmar på fivem och så har jag rpat på Unive tidigare men jag kommer tillbaka från en lång paus.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Bossepizza på dc och CHRIPPA här på forumet men jag kan försöka ändra nu.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka