Nekad Chrippa da kräfta | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chrippa da kräfta

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? monkey69____

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2024

Berätta om din karaktär. Moustafa Abdull, född den 23:e maj 1999 och uppvuxen i Malmö, har genomgått en kämpig uppväxt efter att hans pappa lämnade familjen när Moustafa var bara två år gammal. Uppväxten präglades av frånvaron av en faderfigur, vilket ledde till att Moustafa kände sig utfryst och utanför under sin skolgång.

Trots de svårigheter han mötte i ungdomen, visade Moustafa tidigt talang i skolan och gjorde rätt för sig själv. Det var först under gymnasietiden som han började trivas och fann verkliga vänskapsrelationer som stärkte hans självkänsla. Efter studenten tog Moustafa ett avgörande beslut för att undvika den kriminella världen som hans närmaste vän Abdullah hade hamnat i. År 2019 valde Moustafa att genomgå den militära grundutbildningen.

Under den militära utbildningen lärde sig Moustafa inte bara om krigets mekanismer, utan även att hantera vapen. Denna upplevelse satte igång en tankeprocess hos honom om makt och ansvar. Moustafa insåg att den militära användningen av vapen inte stämde överens med hans personliga värderingar. Känslan av att hålla och hantera vapen fick honom att reflektera över den makt det innebar och hur den kunde användas.

I en vändning av ödet kontaktade Moustafa sin gamla vän Abdullah och föreslog en farlig affär: vapen i utbyte mot en plats i Abdullahs kriminella gäng. Vad Moustafa inte visste var att polisen var redo att ingripa när de väl hade planerat sitt möte. Moustafa kände sig förrådd och bestämde sig för att fly staden och börja om på nytt i en annan stad.

Denna dramatiska berättelse om Moustafas liv präglas av kontraster och val som formar hans karaktär. Hans strävan efter en bättre framtid leder honom genom en komplex resa av självupptäckt och överlevnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag strävar efter att skapa en rik och fängslande RP-upplevelse för alla. För mig handlar det inte alltid om action; jag trivs lika mycket med att sitta och prata med andra spelare eller helt enkelt glida runt i en bil. Att skapa djupa och meningsfulla interaktioner är något jag verkligen värdesätter.

Min målsättning är att sprida positiva vibbar över hela servern. Oavsett om vi utforskar en spännande berättelse tillsammans eller bara har avslappnade samtal, är jag här för att bidra till en trivsam atmosfär. Positivitet är nyckeln till en fantastisk spelupplevelse!

Jag har en gedigen bakgrund inom RP och är bekant med spelens regler och gränser. Min erfarenhet gör mig medveten om vad som är möjligt och acceptabelt inom RP. Jag strävar alltid efter att skapa en realistisk och respektfull spelupplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att vi strävar efter att skapa en rolig och balanserad spelupplevelse för alla.

istället för att enbart försöka undkomma eller vinna, kan vi skapa dynamiska och intressanta situationer genom att ge båda sidorna möjlighet att njuta av ögonblicket. Om poliserna inte är omedelbart närvarande under ett butiksrån, kan jag vänta in dem för att säkerställa att både rånarna och poliserna får sina önskade utmaningar och spän

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag kan nämna några rdm, copbait, metagaming,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket då jag har spelat på servern tidigare samt andra servrar som dmrp, stammen, valon,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har vart medlem förut så jag kan de mesta inom rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka