Nekad Arvid2324 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arvid2324

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Arvid35

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Moustafa abdull

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, rolig och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Moustafa växte upp i ett höghus i Malmö, där han tidigt blev medveten om de utmaningar som fanns i hans omgivning. I en miljö präglad av både kultur och brottslighet valde han att navigera genom livet på ett sätt som avvek från det vanliga. Hans charm och intelligens gjorde att han snabbt blev en del av stadens mer tvivelaktiga sidor. Moustafa har blivit involverad i den kriminella världen, där han ser möjligheter att tjäna snabba pengar och lever ett liv fyllt av spänning. Hans framtidsplaner går i riktning mot att etablera sig som en viktig aktör inom organiserad brottslighet, men han drömmer också om att kunna ta sig ur det livet en dag och bygga något stabilt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som är intressant och spännande. Moustafa kan vara involverad i många olika situationer, vilket gör att berättelserna kan bli mycket dramatiska och roliga. Jag gillar att samarbeta med andra spelare och skapa minnesvärda stunder tillsammans.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man gör spelet roligt för alla. Det handlar om att ge andra chansen att lyckas och vara delaktiga. Jag tror att det är viktigt att alla får en chans att shine, även om Moustafa ibland kan hamna i problem. Det bygger en bättre känsla och ger alla en mer spännande upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Att spela för motpartens vinst betyder att man gör spelet roligt för alla. Det handlar om att ge andra chansen att lyckas och vara delaktiga. Jag tror att det är viktigt att alla får en chans att shine, även om Moustafa ibland kan hamna i problem. Det bygger en bättre känsla och ger alla en mer spännande upplevelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen metagaming: man får inte använda information som ens karaktär inte borde veta. Och rdm tex om du dödar eller skadar någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en glad och engagerad spelare som gillar att få andra att skratta. Jag ser fram emot att spela med andra och skapa en bra stämning på servern. Moustafa är en karaktär med många sidor, och jag är spänd på att utforska hans berättelse tillsammans med andra spelare.

Nekad.
Anledning:
Ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka