Nekad Chrippa | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bossepizza11

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Christian Johansson

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2005

Vad heter du på discord? Chrippa#6464

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag från klockan 10:00 till klockan 01:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har rpat på servern i 5-6 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle rpa och se till att dem jag rpar med och min omgivning följer alla regler och håller rp nivån så hög som möjligt och om de inte följer regler/regelbrott så bannar jag dem i en timme men om dem gör t.ex. vdm och så vidare ber jag en support att förlänga banen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag har spelat på denna server så länge och jag att rpa på den något enormt så jag vill hjälpa den att växa och bana/varna alla som inte sköter sig. Det blir typ två fluggor i en smäll för att jag kan hjälpa serven samtidigt som jag rpar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle bana/kicka folk när dem gör fel och bryter mot reglerna för att dem sak lära sig och förstå samtidigt som jag rpar. Och då kan jag rpa och göra Unive till en bättre plats och höja rp nivån med några procent.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag är väldigt aktiv och har varit support och vet alla regler och jag vill göra Unive till en bättre plats samtidigt som jag rpar för att när jag är ute och rpar så kan man alltid se någon som bryter mot reglerna och då kan man ju lära dem att dem har gjort fel med hjälp av en svban.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna t/toggleid när jag rpar och se folks id pga för att jag inte kan se dem när jag trycker pagedown plus att jag vill rpa samtidigt som jag hjälper servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? De kommandona man behöver kunna när man är server vakt är t/kick (id) och sedan andledning och t/toggleid så att man ser alla personers id utan att hålla in pagedown och t/svban (id) (andledning) varför man svbanar dem och om dem har gjort något stort regelbrott så kontaktar man support med deras id så att dem kan förlänga banen. Och sen finns ju det typ t/who så man ser ifall personen är medlem eller kriminell.

Är du whitelistad på serven? Japp jag är medlem på denna server.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad felaktigt några gånger och blivit bannad för regelbrott när jag var precis ny här på Unive/Multistaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Tillbaka