Accepterad Chrille_123 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chrille_123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? christoffer

Vad är ditt discord namn? chrille#0366

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jonas andersson han är 28 år gammal Jonas växte upp med sin mamma sofia och sin pappa anders och sin brorsa Sebastian andersson Jonas hade inte ens så bra uppxäxt han hängde med fel folk det var mycket bråk hemma och farsan slog sebastian jonas sofia mycket om man gjorde fel hemma När jonas var liten ville Jonas bli en som ingen vill mucka med en kriminell grabb. Brorsan var en bra människa han skötte skolan hade bra betyg men inte jonas hade inga bra betyg bara F för jonas var aldrig i skolan det ändå han gjorde var att vara ute med vänner och gjorde dumheter t.ex skadegörelse snatteri massa skit. Men sen när jonas blev större vid 15 års ålder så kom han i kontakt med stora folk som gedde han och hans kompisar jobb som dom skulle göra och fick bra betalt för det. Men jonas har haft ett intresse och det är att mecka med bilar det gjorde hans kompis han hette Thomas han var 20 han hade en bil som var trimmad. och Thomas mekcade med en mycket jonas tittade på mycket när thomas meckade med bilen det var jonas uppväxt. Men än idag är jonas en grovt kriminell grabb som har tillgång till mycket saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig social rp och roliga långa scenarion. Och jag kommer att bidra med t.ex om jag kan laga bilar är med gäng eller jobbar på meko då ska jag alltid använda mig av /me för det är vikigt. Och det blir roligare rp och det är en regel på det. Och jag kommer alltid följa unives regler. för det har jag gjort när jag kört hät tidigare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt fär båda parterna och spela för att ha kul inte bara för att vinna.

Hur hittade du Unive? genom en kompis för mycket länge sedan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad, lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka