Nekad ChipsKingen (challekebab) | Polismyndigheten Ansökan (slajf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4falkenberg

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
8
Ange ditt födelsedatum: 11 December 2007

Vad heter du på discord? kebaben77#3746

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 200-300 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Helger 12:00 till 01:00

Vardagar 16:00 till 20:00

Vad heter du? Joakim lundell

Hur gammal är du? 1991 asså jag är 32

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag kan simma och har kunnat det i 21 år kan också hålla andan under vatten länge.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att hjälpa samhället ifrån alla kriminella och alla gäng. Jag vill vara där för att hålla staden säker! Jag vill hjälpa personer ut ur dåliga situationer. Samhället vill jag att vara säkrare så jag vill vara där som hjälp för samhället så folk inte behöver känna sig otrygg i staden!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det är psykologi och retorik är det viktigaste! Man ska kunna lyssna på personer och ha respekt. Man ska aldrig tro på en man ska alltid lyssna på alla i situationen. Men Framförallt så är lagar och regler det man prioriterar mest inom detta starka yrke.

Vad vet du om yrket i helhet? Detta jobb kan vara stressigt i olika situationer men man ska aldrig vara på någons sida oavsett om det är din kompis eller nån i din släkt! Man ska alltid lyssna på alla personerna i scenarion man ska aldrig vara dum mot folk detta jobb kräver respekt och tålamod, Smart het, Bra utbildningar osv. Man ska aldrig använda ett tjänster vapen i små situationer man ska bara använda dem i jätte stora situationer som bank rån osv.

Har du några tidigare erfarenheter? Sjukvårdare, Taxi, Biträdande chef på marja lisas

Hur är du som person? Snäll, Har respekt, Rolig, Bestämd, Har mycket energi, Lyssnar alltid på personer och pratar aldrig i mun på folk och jag älskar att hjälpa folk!

Är det något vi bör veta om dig? att jag kan vara arg när jag inte får på mitt sätt om man säger så men det är alltid som det är och jag kommer alltid lyssna på er :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka