Chippis | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chippis

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
3
Användarnamn: Chippis

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? chippis#0325

Ange ditt födelsedatum 7 September 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela varje dag efter skolan. Mellan 16-22 varje dag. På helger kan jag längre. Dock varannan helg är jag hos min pappa. Men det är bara 6 dagar i månaden så jag kommer vara väldigt aktiv.

Berätta om dig själv Jag är 16 år, går första året på gymnasiet. På min fritid brukar jag spela tennis och padel men nu med corona så går det inte lika bra eftersom mina träningar är inställda så jag brukar mest spela när jag kommer hem efter skolan. Jag brukar vara med mycket kompisar men nu är det väldigt kallt och mörkt och då brukar man ändå vara för trött för att hänga med dom efter skolan t.ex därför spelar jag mest när jag inte är iväg.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle bli väldigt glad. Jag skulle hjälpa servern så mycket som jag bara kan. Jag skulle vara väldigt aktiv, vara snäll mot alla. Ta det lugnt i t.ex support då jag själv vet hur jobbigt det är när man har en support som är helt galen och skriker. Dock så kommer jag inte vara den som håller på och daltar med alla hela tiden utan jag kommer vara hård ifall det behövs. T.ex i support om några sitter och skriker så kommer jag att muta dem. De får sina chanser men när dem är förbrukade så kommer jag att muta dem. Jag anser att support är ett ställe där det ska vara lugnt och man ska ha en lugn diskussion om vad som har blivit fel. det känns som at vissa staff är rädda för t.ex vissa kriminella och gör allting som dem säger bara för att man är lite rädd för dem. Jag kommer inte vara rädd för att t.ex bli hatad av dem kriminella för om jag anser att mitt beslut är rätt så kommer jag gå på det. Jag kommer absolut inte ta någons parti bara för att jag tycker om någon mer eller för att jag skulle vara rädd för att ta beslut emot någon.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat ungefär 6 månader tror jag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Som sagt har jag varit på servern ett bra tag nu och jag har rp:at som de flesta jobben. Jag har varit på servern länge nu och känner att jag vill ta nästa steg och hjälpa servern. Just nu rp:ar jag som polis och jag ser med egna ögon hur dålig t.ex gängrp:n är och jag skulle gärna vara med och förändra detta. Jag ser mycket potential i servern men just nu så fungerar i alla fall inte gängrp:n alls. Detta gör att jag vill hjälpa hela servern för det blir inte kul när det blir fel hela tiden och några personer förstör för hela servern. jag tycker även att multistaden är en väldigt bra server. Jag har rp:at ett tag nu men börjar tröttna lite på det. Trots att jag är trött på rp:n så vill jag inte riktigt släppa taget om servern. Jag har länge tänkt att när jag är klar med rp så ska jag ansöka till support och nju känner jag att dagen är kommen. Jag vill även såklart bli staff för att få vara en större del i det underbara staff teamet som finns nu!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna bidra mycket positivt som staff till servern. Jag brukar oftast hålla mig lugn, så mycket som jag kan i alla fall. Jag tror att jag skulle kunna vara trevlig mot alla som kommer in i support och behöver hjälp. Jag vill hjälpa servern att ha ett trevligt staff team. Just nu tycker jag att servern har det men det skulle kanske inte skada med en till. Jag har själv haft gånger då jag har haft otrevliga staffs och detta vill jag hjälpa till att undvika. Jag utgår alltid efter att allting ska bli så rättvist som möjligt och jag kommer göra detta så mycket som jag kan. Detta kommer att resultera i att servern kommer bli en bättre plats också.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga fler erfarenhet än så att jag är servervakt just nu och att jag har kompisar som har varit staff på servern så dem har förklarat lite. Sen har jag suttit en hel del i support då det blir så automatiskt när man är polis. Där har jag märkt hur staff gör och beter sig och jag har fått upp en bild om hur allting fungerar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla mest Basic grejer som dv,tp, bring osv. Dock så anser jag att detta är det absolut mest nödvändigaste. De lite svårare sakerna hoppas jag förstås att jag kommer få lära mig om jag blir staff.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag skulle säga att jag har väldigt lätt att lära mig. Om någon säger åt mig hur man gör någonting och jag testar kommer det inte alls ta lång tid innan jag har lärt mig det utantill. Bara jag får testa och försöka så sätter det sig väldigt snabb.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kan ha lite svårt att formulera mig utförligt i text så att ni vet. Förmodligen har jag inte fått ner allting som jag vill i formuläret här men hoppas ni har överseende.

+rep bästa rp:snubben ever, älskar din karaktär så dock lite synd att mista dig men du kommer att bli bästa support ever :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka