Accepterad Ching | Medlem ansökning [Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ching

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199096359895/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? ching#5929

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2006

Berätta om din karaktär. Aki växte upp med en fattig barndom där hans mamma och pappa var tvungna att sno grejer från ica eller någon annan butik. Han gick runt med använda kläder som dom hade köpt från en second hand butik. Sen fick farsan ett riktigt jobb och han fick bra mat bra kläder och bra skola. Men han efter sin uppväxt så blev han lite pengakåt eftersom han är rädd att det ska bli som hans uppväxt så han börja med att göra olagliga grejer. Han börja sälja knark, vapen och andra olagliga grejer. Han börja tjäna fett mycket cash från det så han fortsatte och sålde vapen och knark o sånt. Men en gång när han skulle sälja knark till en student som sa att han behövde för sin plugg tid men när dom väl hade gjort dealen så hade killen pratat med polisen och så kom polis i 2 civil bilar när han gick ut ur byggnaden. Eftersom han bara var 16 då så kunde han inte fått fängelse eller nåt sånt. Han fick ungdomstjänst i 1 vecka och det tog död på han. Han insåg att om han gör misstag när han blir 18 så kommer han få ett riktigt straff. Då försökte han skärpa sig och jobba med mer lagliga grejer som att typ göra om bilar och renovera hus men det gick inte så bra eftersom han inte haft nån riktig utbilding till att bygga eller så. Så han var tvungen att vända om och fortsätta med det kriminella. Allt har gått bra för han än så länge. Han har fått nya kompisar han hänger med och dom är som en familj till han. Dom gör det mesta tillsammans allt från att gå till ica till att sälja knark eller slå ner någon. Det har gått bra än så länge men när han fyllde 23 så flyttade han till en ny stad och hade bara 2 kompisar som bodde med honom. Allt annat var annorlunda och han behövde pengar fort eftersom allt var så dyrt där. Men det var fint. Så han hittade nya kontakter nya vänner nya klienter nytt allt. Börja sälja droger och annat igen. Allt fortsatte att gå bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag strävar alltid efter ett bra rpande. Är även väldigt seriös när jag rpar och vet vad rp innebär. Vill även få tillgång till många mer saker som jobb och roller.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla spelare här! alla är så unika och så roliga att spela med. alla brukar ha bra rp nivå och det ända jag ser är bättre och bättre rp nivå på den här servern. jag älskar alla unika scripts o så. och mm.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med unive är att bli så bra som möjligt inom rp och att kunna jobba som Sjukvårdare, Polis eller på Mekonomen eller få krim rollen. Eller ha roligt och tillföra social rp med folket på unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att ha roligt och tillföra bra rp och höja min egna rp nivå och kanske köpa nån bil och cruisa runt och skratta på unive,

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka