Nekad chimcher | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chimcher

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Ditt discord namn: Chimcher

Ditt Hex-ID: 1100001130bbddd

Vad för typ av beslut gäller det? pling-ljud (tredjepartsmjukvaror)

Vem/vilka tog beslutet? mio9087.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag gjorde misstaget att använda ett soundpack från en vän utan att först kontrollera om det innehöll pling-ljud. I efterhand inser jag att jag istället borde ha testat soundpacket i en test eller lall-server först.

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår och accepterar beslutet om min ban, och jag menar inte att ifrågasätta det. Däremot vill jag be om en andra chans och ta tillfället i akt att förklara min situation. Det var ett misstag från min sida att använda ett soundpack utan att först testa det ordentligt. Jag var bekant med ljudet sedan tidigare, då jag spelat på andra servrar där det var tillåtet, och tänkte därför inte på att det kunde strida mot reglerna här. När jag skickade in klippet i samband med att jag blev VDM:ad, reflekterade jag inte över att ljudet kunde påverka bedömningen. Jag vill tydligt poängtera att jag inte klandrar er för beslutet – ni gjorde helt rätt utifrån reglerna och den information ni hade. Det jag däremot vill uttrycka är att jag lärt mig en viktig läxa. Framöver kommer jag alltid se till att noggrant testa och dubbelkolla allt innehåll jag använder, oavsett hur bråttom det känns eller hur frestande det är att ta genvägar. Bakgrunden till detta var att jag länge sökt efter ett nytt soundpack utan framgång. Jag var trött på mitt gamla, och när en vän erbjöd ett alternativ tog jag ett förhastat beslut. Det var inte rätt agerat av mig, och det tar jag fullt ansvar för. Jag respekterar serverns regler och ert arbete, och skulle verkligen uppskatta möjligheten att få återvända, nu med en bättre förståelse och ett större ansvarstagande. Hej, jag hoppas att ni tar er tid att läsa detta, och att ni kanske kan se det som ett ärligt försök att rätta till ett misstag. Tack så mycket för er tid – med vänliga hälsningar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kFETqLOztk0JcYIkj?invite=cr-MSxrd20sMjE0ODM5MTk3

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka