Nekad Leonvonassasino | Beslut Överklagan [Philip320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonvonassasino

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
17
Ditt discord namn: leonvonadelkvist

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget allt gorilla, ped nivå 2 medlem 2025 medlem, krim elitdonator.

Vem/vilka tog beslutet? Alec

Varför tror du själv att beslutet togs? Det sägs att jag har plingljud, alla som jag känner säger att det ej är pling ljud samt att flera staffs tycker at det ej är pling ljud, jag har aldrig direkt tänkt på detta och har kört på unive sedan 2020. Men beslutet förstår jag att det låter högre men vad jag har hört folk säga att philip sagt är att man får ha vissa ljud som ej är klick pling, klockor osv.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet tycker jag är fel eftersom att jag kan inget om filer osv, har varit support där jag flera gånger testat vapen med staffs osv, ingen har påpekat att det låter högt, vad folk har sagt nu är att det är Gta splash volymen som är höjd, jag kan inte ens komma in på mitt rockstar för att allt i mina filer fuckar bad dem pc checka mig osv men det vägrade. Jag bad dem kolla igenom hela dator och kunde till och med visat min bankhistorik att jag ej köpt sånt här, de enda jag mins var att jag laddade nej ett ljudpack för typ 2 år som gör att det låter högre när någon skjuter för att jag som polis skulle kunna höra skottlossningar från långt håll som i verkligheten. Jag visste verkligen inte om att jag ej fick ha detta och ber såklart om ursäkt till att detta förekommit. Jag har aldrig andvänt detta till min fördel, då jag som sagt varit staff nyligen och ej vettat om detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/msJaa6q03F0NhPpKR?invite=cr-MSxBUUMsMjA2NTYzNDc&v=41

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka