Inaktuell chimcher | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chimcher

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kom pm för det

Vad heter du på discord? chimcher

Ange ditt födelsedatum 18 December 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har börjat bli aktiv igen och känner att jag är sugen på att pröva på nytt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är kan reglerna bra och har mycket tid på fritiden. Jag kommer vara aktiv i både forum och discord. Jag är sugen på att börja bli aktiv igen och MA är en jobb som hade passat mig. Jag vill bli staff på Unive och då känner jag att MA kan vara en bra start i karriären som staff. Så ni borde välja mig som MA för att jag är aktiv och mogen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta de med en snäll och mogen ton. Inte var ett litet barn och skrika på en och bete sig dåligt. Man ska bemöta alla med respekt och inte uttrycka sig dåligt mot någon.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Just nu är det bra, Men skulle vilja att folk ska fatta att rollen har en större betydelse och att man absolut inte ska missköta det utan vi ger medlemmar förtroende att sköta sig och följa reglerna. Tycker att rollen ska vara mycket viktigare när man har den och det är inget man ska missköta. Att vara medlem på unive är betydelse på att du är mogen och har fått ett förtroende.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska ha en hög rp nivå och kunna reglerna. Man ska kunna och förstå vad som är rätt eller fel när man rpar. Att ha en realistisk rp nivå där man ska kunna se rpn som det vore ske irl.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle säga att man har ett stort ansvar för att man är med och arbetar mot Unives framtid och framtiden av unives rp samt aktivitet. Man jobbar med att ta in framtiden av unive som ska göra servern bättre och bättre och forsätta utveckla den. Då det är Medlemskaps ansvarigas uppgift att ta in nya medlemmar som ska ha en bra rp nivå och kunna utveckla unive.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv hela tiden för det mest. Jag har tid och ta intervjue. Jag tränar nästan varje dag men har fortfarande mycket tid till arbetet som MA.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? na

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka