Accepterad Chicha AB | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165942886/

Ditt Hex-ID: 11000010c426266

Vad är din discord tagg? Sheffery

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: black.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ludde tror jag har deltagit i en meta discord som inte stämmer då jag var där i servern och spelade cs. Ni kan även ta och kolla när jag senast var inne på unive som var dagen innan jag blev bannad i max 15 minuter där jag bara bad om skin i report som ni kan kolla i loggsen. Hade inte kört på jätte länge och sedan körde i 15 min för jag hade tappat suget för rpn. Jag spelade inte unive alltså utan cs i en discord server med mina kompisar och inte i en meta discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och spelade cs och sedan så taggade ludde mig och så blev jag discord bannad och ingame bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig jag spelade cs i denna discord och ni kan ju kolla när jasenast var inne g på unive. Jag har inte metat och det kan jag lova

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte bannad på jätte länge pga ej spelat så mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja (har ej en bannbild därför är den svart)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka