Nekad Chicha AB | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165942886/

Ditt Hex-ID: 11000010c426266

Vad är din discord tagg? Sheffery

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: meta.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen inte satt vc under ett skottscenario. Jag har suttit vc och kommer ej ihåg att jag har lämnat den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett skit långt scenario med polisen där vi hade kidnappat en från ett annat gäng. När vi väl kidnappade honom kom en polis och en jävligt lång jakt började. Det slutade med att vi var nere i hamnen och när vi hoppade ut och tänkte förhandla sköt de han som hade gisslan + gisslan. Vi var fast i ett rum som är en "one way" och jag och min gängmedlem står och håller och skickar i prio gruppen att de ska komma och hjälpa. Ingen hjälp kommer och det sluter efter en jävla lång tid att vi blev tagna. Jag åkte sen in i häktet och när jag väl väntar på förhör så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt för jag tror verkligen att jag satt vc och det finns heller inget bevis som kan bevisa att jag ej satt vc som gör att denna bannen är FELAKTIG.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Pbannad för problem som var felaktigt eftersom jag hyllade ett "blacklistat gäng" som inte ens var blacklistat. Har frågat i efterhand och fått bekräftat att det inte var ett blacklistat gäng. Sen blev jag nyss bannad när jag var icke medlem för krim utan krim. Jag åkte runt med min polare och sedan kom några och börja skjuta honom. Då blev jag tillsagd i staff vc att dra därifrån vilket jag gjorde. Sen skickade min polare ingame att jag behövde hämta honom för han hade blivit skjuten och då åkte jag tillbaka och då blev jag bannad för att jag deltog i kriminellt scenario eftersom de hade varit skottlossning. Resten är tidigt rp kärriären där jag var ny och fattade inte riktigt vad man fick och inte fick göra. Har tagit lärdom att inte delta i krim scenarion som icke krim. Har även köpt krim nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit säker att jag satt vc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, sitt alltid vc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka