Nekad Chicaucau | Ban överklagan [420]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilSqueker

Icke Medlem
Meddelanden
1,685
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/EOB12/

Ditt Hex-ID: 110000118ebf720

Vad är din discord tagg? chicaucau#1578

Vem var det som bannade dig? LuciferTM

Hur lång tid var din ban? 15 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för c-logg i 15 dgr

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det står på loggsen att jag c-logga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker ut från mitt gänghus och börjar åka mot piren då jag skulle möta en polare där. Jag tar och kommer ca till auto och få ser jag en rosa bil tuta på mig och dom säger att jag ska stanna. Jag stannar och dom börjar snacka med mig sedan åker jag. Dom skriker LEXUS STANNA och börjar försöka preja mig och kör in i min bil flertal gånger i höga hastigheter. Jag tänker att jag iallafall ska hämta min polare så hämtar han och dom åker efter och försöka preja mig och dom kör in i min bakdel flertal gånger. Min bil börjar rycka och jag hoppar ur för att laga och vänta på min kompis. Då så hoppar en av dom i den bilen ur bilen och skjuter ett skott upp i luften och sedan hoppar in i bilen igen. Jag börjar springa och tar ut min hoj. Dom kör på mig innan jag hinner åka iväg och dom kör på mig ca 4 gånger och sedan börjar jag laga min bil. Dom åker ner längre ner på piren. Jag lagar och sedan åker jag för jag känner att jag vill komma därifrån och tänker att jag får möta min kompis sen. Dom jagar efter mig och därefter så pajar dom min bil vid polisstation. Jag ser att en av dom riktar vapen mot mig men jag står en bit bort. Vi börjar skjuta utanför polisstation och jag dör då jag ej kunde komma undan. Dom hoppar ur bilen och ska ta med mig. Jag får pm att komma support och dom frågar varför jag logga.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är ju rätt eftersom det står till och med i loggsen att jag quita samma minut som jag dog. Jag vet att det var extremt dumt och jag vet inte riktigt vad jag tänkte när jag genomförde detta. Jag vet inte vad jag tänkte med, jag blev typ ba sur när jag dog då jag kände att det inte var något roligt scenario då dom ba kör in i mig hela tiden och sedan öppnar skottlossning vid piren och polisstation. Det känns ba konstigt och jag gjorde det av en ren ilska. Jag bara tröck F8 - Quit. Sedan förstod jag ju att det var ett stort misstag direkt. Jag blev bara så jävla sur på att scenariot blev så pissigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag åkte runt i grovestreet och trixa med min hoj. När jag stegra förbi pizzerian så sakta jag ner för jag såg polisen. Jag åkte därefter lungt och dom åkte efter mig. Jag ser ej att dom ska stanna mig utan jag trodde deras sirener buggade då dom stängdes av och på ( jag har klipp ). Jag fortsätter åka och dom åker ikapp och säger att jag ska kö in till sidan. Jag säger på engelska "I dont understand what ur saying?". Då svarar dom in till sidan och lek inte dum. Därefter fortsätter jag åka då dom vägrar säga på engelska så jag fortsätter åka och då blir jag bannad. Jag har inte blivit bannad innan detta på över 2 månader så kommer inte ihåg vad min senaste ban äns var. Samt har forumet Wipates så kan ej kolla vad jag skrivit i tidigare överklagan. Jag var vid naken, åkte ner mot paleto för att ringa ett samtal. Därefter så åker jag ner och sen så sladdar jag av vägen. Jag flyger och jag skriker sen flög däcken av och jag börjar sladda + skrika och rpar på skadorna. Jag kopplar inte riktigt vad som hänt så börjar gå och hämtar en ny bil och börjar åka upp mot naken igen när jag pratat i telefon. Därefter blir jag bannad. Jag hade beställt ped kläder. Det tog ca 2 veckor för dom att bli klara så jag hade redan spenderat upp alla pengar. Jag tänkte då att jag kanske kunde betala med en import då jag inte hade pengar för tillfället. Desginern sa Nej och det tog ett litet tag sedan payade jag med swish. Därefter gick det ett tag. Sedan skrev Jacob Akerman att jag skulle komma support och då fick jag reda på att jag hade fått en anmälan på mig och att jag skulle bli permanent bannad. Det är dom jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt innan jag tröck. Jag hade kunnat tänkt efter och kommit ihåg att det skulle ta grova återgärder på och att det inte spelar någon roll om det var ett tråkigt scenario. Det är bäst att spela ut scenariot och sedan kunnat diskuterat med dom om hur man hade kunnat gjort scenariot bättre. Jag hade kunnat bara suttit mig ner och lugnat ner mig och ba tänkt efter vad vinner jag på att logga. Jag ångrar mig starkt 😈

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid följa reglerna. Jag kan dom så förbannat bra. Jag kan dom i sömnen men ändå så tänker jag inte klart när jag gör saker som detta. Jag vet inte hur jag tänker, jag vet typ att det är fel men ändå så gör jag det. Jag vet inte varför. Jag har lärt mig att alltid tänka innan jag tar beslut som detta. Jag har lärt mig att även om ett scenario blir pissigt så kan man ba sitta ut scenariot dom medvetslös och sedan tex hoppa en Krim vc och snacka om hur vi kunde förbättrat scenariot till nästa gång. Jag ångra mig verkligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka