Accepterad Chicaucau | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilSqueker

Icke Medlem
Meddelanden
1,685
Reaction score
36
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/EOB12/

Ditt Hex-ID: 110000118ebf720

Vad är din discord tagg? chicaucau#1578

Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? Perma tror ja

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/989213918218047570/1025037044684165158/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev att jag ville betala med en import för ped kläder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade beställt ped kläder. Det tog ca 2 veckor för dom att bli klara så jag hade redan spenderat upp alla pengar. Jag tänkte då att jag kanske kunde betala med en import då jag inte hade pengar för tillfället. Desginern sa Nej och det tog ett litet tag sedan payade jag med swish. Därefter gick det ett tag. Sedan skrev Jacob Akerman att jag skulle komma support och då fick jag reda på att jag hade fått en anmälan på mig och att jag skulle bli permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte på något sätt felaktig. Jag står för att jag försökte köpa ped kläder för en import IG. Jag vet att det var extremt dumt och jag ångrar mig rejält. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att ni kan förlåta mig. Andledningen varför jag dock gör överklagan är att jag känner att detta är den servern som jag hittar "nöjet" med FiveM på. Jag känner att jag har hittat mig hemma på just denna server och att det är den server jag vill RPa på. Jag vet väl mycket om att detta är ett grovt regelbrott och att det kan vara omöjligt med att bli unbannad ifrån just en sådan ban men jag kommer iallafall försöka då jag inte hittar samma nöje med FiveM som om jag hade när jag spelade på Unive. Jag har inte ens lust att Roleplaya längre pga av att jag inte känner mig hemma på någon annan server. Som sagt så hoppas jag att ni kan förlåta mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag åkte runt i grovestreet och trixa med min hoj. När jag stegra förbi pizzerian så sakta jag ner för jag såg polisen. Jag åkte därefter lungt och dom åkte efter mig. Jag ser ej att dom ska stanna mig utan jag trodde deras sirener buggade då dom stängdes av och på ( jag har klipp ). Jag fortsätter åka och dom åker ikapp och säger att jag ska kö in till sidan. Jag säger på engelska "I dont understand what ur saying?". Då svarar dom in till sidan och lek inte dum. Därefter fortsätter jag åka då dom vägrar säga på engelska så jag fortsätter åka och då blir jag bannad. Jag har inte blivit bannad innan detta på över 2 månader så kommer inte ihåg vad min senaste ban äns var. Samt har forumet Wipates så kan ej kolla vad jag skrivit i tidigare överklagan. Jag var vid naken, åkte ner mot paleto för att ringa ett samtal. Därefter så åker jag ner och sen så sladdar jag av vägen. Jag flyger och jag skriker sen flög däcken av och jag börjar sladda + skrika och rpar på skadorna. Jag kopplar inte riktigt vad som hänt så börjar gå och hämtar en ny bil och börjar åka upp mot naken igen när jag pratat i telefon. Därefter blir jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt en extra gång innan jag skrev något som jag VET mycket väl att det är ett grovt regelbrott och att jag KOMMER få konsekvenser för detta. Jag hade kunnat bara betalat med IRL pengar direkt då jag vet att detta är ett extremt grovt regelbrott. Jag hade kunnat tänkt efter innan jag gjorde denna handlingen. Jag hade kunnat tänkt ett steg längre. Jag hade kunnat struntat i att skriva något tills jag hade mina pengar. Jag hade kunnat sagt simpelt att jag inte hade pengarna nu så han skulle få dom inom snar framtid. Jag hade kunnat tänkt efter och lärt mig av tidigare bans att ALLTID får staffs reda på regelbrott och sådant som detta. Jag hade bara kunnat tänkt efter innan jag skrev detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig FÖRSÖKA köpa / sälja något IG för pengar OOC. Jag har lärt mig att ALLTID följa reglerna och följa reglerna som är satta, spelar inge roll i vilket läge. Jag har lärt mig att alltid tänka efter innan jag gör något. Jag har lärt mig att ALDRIG fuska mig fram till något utan alltid betala / spela ärligt och inte försöka med grejer som detta. Jag har lärt mig att alltid var ärlig och göra allt på rätt sätt. Jag har lärt mig att aldrig fuska i något för det kommer alltid slå tillbaka på en själv. Jag har lärt mig att om man följer dessa simpla regler så kan man få njuta av denna underbara server och spel. Jag har lärt mig att regler är satta av en anledning och om dom inte följs så kommer man få ta konsekvenserna för det. Jag har lärt mig att detta vart ett STORT misstag och jag ber om ursäkt och hoppas att ni kan förlåta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

@Chicaucau hur vet jag att du inte kommer upprepa detta?
Alltså jag förstår att du tänker så. Jag har inget riktigt jag kan "bevisa" på att jag inte kommer upprepa detta. Alltså du har mitt ord och jag hoppas på att det kommer räcka men jag kan inte bevisa det på något sätt. Jag har bara in sett hur dumt gjort det var och hur dum jag var som förlorade något som jag byggt på i över 1 år. Du har mitt ord iallafall. Hoppas det räcker.

Jag försöker bara kunna njuta av FiveM igen och kunna hänga med polarna jag har på Unive. Jag skulle vart extremt dum om jag skulle kasta bort en sådan chans.
Sedan om jag bara skulle inte och upprepa detta så skulle jag inte försökt så mycket med att bli unbannad.
Så jag hoppas att det räcker.

Du är ju på andra servrar också, hur tänker du angående det?

Du är ju på andra servrar också, hur tänker du angående det?
Alltså jag har inte varit inne och spelat på någon annan server än. Jag är medveten om att jag är medlem på 2 andra servrar men har ej rpat än på dom. Jag vill kunna fortsätta rpa men har inte samma sug på det längre med dessa servrar. Jag är såklart redo att lämna dom om det är något som behövs. Jag vill bara fortsätta kunna försöka utveckla min RP, men lämnar såklart om det behövs.

@Chicaucau Du bevisar ju inte att du är lojal till Unive och verkligen vill komma tillbaka genom att vara delaktig i andra servrar.

Så, jag vill såklart komma tillbaka men vill ju fortfarande kunna RPa. Så nu har jag lämnat ALLA FiveM dcs. Hoppas det kan räcka. Jag vill verkligen som sagt komma tbx men vill inte heller tappa all min RP kunskap. Men nu har jag lämnat alla dom dc servrarna.

Du var ju fortfarande med i dom? Det är ganska lätt att lämna andra discords och säga att man är lojal. På vilket sätt kan du bevisa att jag gör ett bra beslut om jag unbannar dig?

Du var ju fortfarande med i dom? Det är ganska lätt att lämna andra discords och säga att man är lojal. På vilket sätt kan du bevisa att jag gör ett bra beslut om jag unbannar dig?
Folk har gjort terrordåd och blivit unbannade och enligt mig är det värre, men det är inte relevant. Jag har aldrig spelat på någon annan server först nu när jag blev p-bannad. Jag tycker att det är ett bra beslut att du unbannar mig så kan jag visa att jag kan sköta mig och bidra till rolig RP. Jag kan inte bevisa på något sätt det är ett bra beslut men jag kan lova dig att jag ska göra mitt bästa. Anledningen till att jag joina dom var för att jag inte hade någon annan stans att spela. Om jag måste lämna då så är det klart att jag gör det.

Jag är lojal spelare och har inte spelat på någon annan server under min tid på Unive. Det var först nu efter jag blev bannad som joina andra servrars dc. MEN jag var aldrig inne och spela på dom.

+ Hur ska jag vara lojal om jag är p-bannad. Jag älskar FiveM mycket och ville liksom kunna fortsätta spela, därför valde jag att joina andra servrar men RPade aldrig på någon av servrarna.

Senast ändrad:
Om jag unbannar dig innebär det ett väldigt stort förtroende. Då kan du och jag isåfall göra en deal som stärker mitt förtroende för dig. Ifall du gör något som är grovt så innebär det att du aldrig sätter din fot här igen. Låter det som en bra deal?

Om jag unbannar dig innebär det ett väldigt stort förtroende. Då kan du och jag isåfall göra en deal som stärker mitt förtroende för dig. Ifall du gör något som är grovt så innebär det att du aldrig sätter din fot här igen. Låter det som en bra deal?
Låter Perfekt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka