Nekad Cheppe_00 | Ban Överklagan [ Yes or No ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laininen

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448581654

Ditt Hex-ID: steam:110000158b5e616

Vad är din discord tagg? Cheppe_00

Vem var det som bannade dig? Yes or no

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-08 161457.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inkopitent banna han mig för, Ska inte ljuga jag var ganska inkompetent när jag gjorde detta. Var för lallig och sprang runt efter jag lämna dcn och var icke medlem och skjöt massa kriminella, har tänkt på detta ett tag och det var rätt omoget gjprt av mig, har börjat rpa mer seiöst på andra servrar men man saknar unive som mest! jag ångr mig grovt eftersom det var riktigt onödigt, och nu sitter jag här och kan inte spela nåt på kvällarna medans mina kompisar sitter och spelar unive och jag inget! Ber verkligen om ursäkt för det som hänt och händer verkligen inte igen eftersom det var rätt inkompitent.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte runt och körde och leta "lite problem" !väldigt onödigt! Vi klr runt det kmr lite folk mot oss som inte är glada på oss, då väljer vi hoppa ut och rikta de kör lite fram och börjar skjuta mot oss, där då vi skapar en skottlossning där jag blev bannad eftersom jag precis lämnat dcn! Jag själv tkr detta var riktigt onödigt nu nör jag tänker efter, jag tittar mkt på twitch när andra kör och saknar den "riktiga rpn" väldigt mycket!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var riktigt onödigt gjort av mig och helt 100% rätt ban inget att tveka över, just nu sitter jag själv och tittar när mina kompisar rpar, det var riktigt längesen nu jag var inne och saknar den gamla rpn jag och en annan kompis hadenär vi var ny till fivem, Unive var heltt enkelt rätt server för oss, just nu rpar han som kriminell, men inte så mkt kriminella saker gör han utan han skapar mest kreativa scenarion osv! skulle vara kul att hänga med på de!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10 gånger tidigare, lite små bans osv men nån annan p bann, kmr ta åt mig av denna ban och förbättra min rp bättre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gett fan i att hålla på som jag gjorde helt enkelt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kmr förbättra min rp betydligt mkt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja HARREEE GÖTTT HAJJJ!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka