Shortlist Cheif_Beef122 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

A1ex1222

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Ditt discordnamn: a1ex1222

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2012

Varför ska just du bli staff? För jag har spelat unive ett väldigt bra tag nu och gillar att rpa och är mycket aktiv varje dag och jag har varit staff på servers innan så jag vet hur de fungerar samt jag har varit m/a innan

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive är att det är förmånga icke medlemar som kommer in och tar folks gäng bilar och bara söker konflikter och bara kör på folk och samt det är väldigt många som gör korruption inom sitt yrke i smyg så inga vet det det som typ meko eller sc folk lagar sina bilar eller pimpa sina bilar gratis. Och sen är det väldigt många fuskare på det sistone som sitter med fusk och bara skjuter folk och gör montage.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi börjar specca mer folk som kanske kan speca mer poliser samt olika andra jobb och det mästa krimenella så vi kan se om dom inte fuskar eller kanske fuskar och kanske speca när folk gör regelbrott så kanske vi kan bli mer hårdare med att skicka ut poäng eller banna dom istället för ge ut vaningar och att vi tar support lite mera och fösöker banna alla fuskare samt lallare från denna servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ja men man ska ha en fin och bra torn i support och att man ska försöka hjälpa folk i support så bra som möjligt och om en kille har gjort ett regelbrot men en kille så säger vi till båda att komma support så får dem vissa sina klipp och säga sina sidor och sen får vi granska dom och sen om de blir poäng eller ban eller bara en vaning. Bara för man är staff så ska man inte abusa den som typ att bara och sitta och ge poäng eller att banna folk eller kicka bara så.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det är väldigt annolunda från dag till dag men nu börjar jag skolan 8:30 tills 15:00 och sen går jag ig typ vid 16:00 och sen så typ är jag ig mycket och sen kanske ta en paus och sen går ig igen och sen stänger av resten av dagen men på helgerna.loven.studidagarna så jag jag aktiv väldigt mycket om jag inte gör något och sen så om jag har prov och sånt kanske jag är aktiv lite mindre och sen nu på sommaren kommer jag vara aktiv skit mycket varje dag och sen sent på natten.

Hur länge har du spelat på Unive? Ja de är länge men har blivit bannad lite och sen har jag lämmnat unive självmant men sen efter en vecka så hare jag joinat igen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff på en server en gång och har varit m/a på unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna ta vilket jobb som helst som kommer upp som ni behöver folk till

Tillbaka