Nekad Chefn | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chefn

Icke Medlem
Meddelanden
720
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Ditt discordnamn: chefn#8769

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2006

Varför ska just du bli staff? Vore roligt att testa på, Har varit MA innan och tyckte det fungerade bra, Jag personligen är driven och väldigt ansvarstagande och respekterar alla. Jag vill bevisa vad jag går för och hoppas att jag får en chans inom teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker generellt att saker och ting fungerar bra men om man ska ta upp några småsaker så äre väll nattlallandet och folk som inte tar rpn seriöst och förstör för dem andra så rp nivån blir låg.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Prata med de personerna, Eventuellt ge dem en ny chans att bevisa att dem kan bättre eller skicka dem ifrån servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag skulle säga såhär behandla personer som du själv vill bli behandlad, Jag respekterar alla. Om det tex är något som har hänt så ska man alltid kolla med motparten innan med.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det blir inga problem, På dagarna gör jag annat men på kvällarna är jag aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Säkert över 1 år, Över 1000 timmar iallafall.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Varit MA innan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är redo att arbeta inom de flesta områden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka