Accepterad cheff | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cheff

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085109364/

Ditt Hex-ID: 1100001430bc074

Vad är din discord tagg? KebronA #6656

Vem var det som bannade dig? ^5MainOVvE

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230408165209_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Combat loggin då jag lämmnade utan en andledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bill och jag och min kompis som satt brevid mig krockade vi körde vi mot sandys för att köpa rep kit men sedan så var det 2 personer som attackerade oss och vi slog de och de slog oss det gick för långt så att 1 dog och en sprang iväg så då tog vi personen och skulle lämna han till sjukan men det fans ej rep kit i affären så vi gick mot en annan affär och då så började npc skrika vi tänkte att inget specielt hade hänt och att det var en bugg sedan så gick vi och tankade men då så kom poliserna och vår bill var trasig och de kom med blå ljus så vi kom direkt i panik jag och snubben i billen och då så valde vi att åka iväg och då var vår motor röd och vi åkte ner för ett litet dike och sedan hoppade vi ut ur bilen och då så sprang vi sedan så quitade jag och min kompis utan att tänka på konsekvenserna och nu ber jag om förlåtelse för reglerna jag bröt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban. bannen jag fick var min och min kompis fel och ber om ursäkt och hoppas jag kan komma tillbaka till denna server och vissa att jag kan göra bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a en gång när jag var ny på spelet så råka jag tjuva ett tjänstefordon som gjorde att jag blev bannad i 1 dag men det var när jag var ny på spelet eller min första seriösa server. ( skicka ett ban forum och blev accepterat)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade ingen anledning att lämna och jag vet själv inte vad jag kan tillägga än att det jag gjorde var helt fel. och det jag kunde gör för att visa mig som en seriös rpar är att stanna kvar i scenariot och antingen inte säga att vi hade slagits utan att säga att vi hitta dem här till polisen eller bara försöka komma undan och kanske inte bli tagen eller att polisen tar oss och att vi får berätta till dem hur allt hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och jag hoppas att jag får visa det jag har lärt mig nu om jag nu blir accepterad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka