Accepterad cheff | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cheff

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kebron

Vad heter du på discord? KebronA #6656

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Varierar såklart, eftersom jag även har lite saker att göra IRL och utanför Unive.
Men jag försöker såklart spela när jag har tid men främst helger och lov.
Ungefär såhär ser min aktivitet ut:
Måndag-torsdag: 16.00-22.00
Fredag & Lördag: 15.00-00.30
Söndag: 15.00-22.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1 månad har varit medlem tidigare men blev dc bannad i typ 2 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) funkar inte att ta bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter är föredömen för servern, vi ska helt enkelt representera servern på ett bra sätt för såväl nya som gamla medlemmar.
Som servervakt ska du inte leta folk hos spelare, utan ta åtgärder när det väl behövs.
Jag ser tyvärr väldigt mycket lallande på servern, tror att detta förebyggs med aktiva servervakter, som faktiskt vill det bästa på servern. Något jag såklart kommer jobba för. Det går väll även att säga att en servervakt, ''avbelastar'' staffs. Det finns mycket större ärenden och annat som staffs också behöver ta tag i, än att kicka/banna någon som lallar runt på piren tex.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vet själv att jag kan hantera rollen på ett bra sätt, utan att varken vara maktgalen eller korkad.
Jag kan representera Unive på ett bra sätt, jag vill säga till så att ordningen på servern är bra men även så att rp nivån hålls. Jag vill även då hjälpa till med att då höja rp:n ännu mer och säga till så att alla sköter sig. Jag kommer även underlätta för staffsen genom att göra det lilla jobbet som då t.ex dv:a bilar som bara står och blockerar en gata, kicka eller sv bana någon som ej kan bete sig osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man använder sina perms för att tex. banna någon man har problem med. Tex. Du bannar någon bara för ni har bråkat utanför Unive-FiveM. Abuse är att man tex. använder toggleid eller kicks för sin egen fördel. Tex. För att se vart spelare befinner sig under scenarion eller för att kunna undvika scenarion.

Senast ändrad:
har blivit bannad 4 gånger

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka