- Meddelanden
- 267
- Reaction score
- 11
Användarnamn: Tim Danielsson
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef på rikemanstaxi AB
Vad heter du IRL? Yoshi Danielsson
Hur gammal är du? 23
Hur många timmar har du på Fivem? 100
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit biträdande nu ett tag
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tror att jag har vad som krävs för att utveckla taxi vidare
Beskriv din karaktär? Tim är en jordnära person som brinner för att hjälpa andra, han har en stor passion för företagsamhet och ett driv att vara med att utveckla staden han bor i. Han är snäll, utåtriktad och social. Han har jobbat ett tag på taxifirman och lärt sig hur det funkar, är engagerad att utveckla taxifirman och få firman att blomma upp.
Hur ofta kommer du vara inne? Dagligen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Ja självklart har jag gjort det
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef på rikemanstaxi AB
Vad heter du IRL? Yoshi Danielsson
Hur gammal är du? 23
Hur många timmar har du på Fivem? 100
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit biträdande nu ett tag
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tror att jag har vad som krävs för att utveckla taxi vidare
Beskriv din karaktär? Tim är en jordnära person som brinner för att hjälpa andra, han har en stor passion för företagsamhet och ett driv att vara med att utveckla staden han bor i. Han är snäll, utåtriktad och social. Han har jobbat ett tag på taxifirman och lärt sig hur det funkar, är engagerad att utveckla taxifirman och få firman att blomma upp.
Hur ofta kommer du vara inne? Dagligen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Ja självklart har jag gjort det