Ej Antagen Chef jobb ansökan till Skyclub (Wux ska läsa igenom, fick godkännande av honom)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,986
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du IRL?
Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte.1

Hur gammal är du?
13 år gammal.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Nuvarande bristerna jag finner inom yrket är intresset för att driva det framåt. Därav så har jag skapat en prioterings lista som jag kommer följa med min nuvarande/nya ledning hos skyclub.

Så prioteringar:
1. Se över ledningen.
2. Tillsammans med min ledning så ska vi kolla igenom discorden, personalen och övriga saker.
3. Planera upp fester, roliga events osv.
4. Planera roliga events med personalen på så sätt ökar vi den sociala biten.

Hur jag ska lösa dessa prioteringar:
1:
Hur jag kommer gå tillväga med att "se över ledningen" är att kolla aktiviteten där och kompetensen och jag finner att nuvarande ledningen inte uppfyller mina krav så kommer de att bli avskedade men inte direkt utan jag kommer att ha ett muntligt möte med de.

2:
När jag väl har funnit en bra ledning som stämmer med mina krav så kommer jag att tillsammans med min ledning kolla igenom personalen, discorden och andra viktiga saker. Jag som chef kommer inte att jobba "solo", för då blir det inte bra och då finns det inget syfte med att vara "ledning". Jag kommer att vara en kommunikations chef och kommer att alltid vara tillgänglig via sociala medier (discord exempelvis).

3:
För att öka den sociala biten både hos anställda och vanliga medborgare i Unive så kommer att event skapas. Innan events skapas så kommer jag först snacka med jobb ansvariga. Dessa event kan variera lite.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Tidigare bestigit chef över blåljus yrken, vanliga yrken och ledning hos andra yrken. Därav har jag kunskaper inom ledarskap.

Hur ofta kommer du vara inne?
Så gott som det går, skola går alltid före. Jag kommer att hitta en plan över hur jag ska balansera vid privata liv med spel.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag har inga planer på att lämna.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Stämmer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka