Accepterad Chef | Ban Överklagan [Hassan071001]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chefnba

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567aa580

Vad är din discord tagg? chefnba

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2025.01.18 - 22.32.45.93.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råka prata ooc ig. Jag dsynca in i en grabb som vi jade och då så som sagt var det dsync så sa ja dsync ig för hållde in min push to talk som ja glömde att ja hålla in. För min grabb brevid prata med mig så ja glömde. Och när ja rpar o dsyncar brukar jag säga det högt för mig själv, vne varför med säger bara det. Och den här gången råka jag säga det ig. Som absolut inte var med mening. Har varit i denna servern i 3 år. Detta e mitt nya konto om de därför det står att ja inte varit här i 3 år. Och de här e första gången ja får ban för ooc ig och ni kan kola min hisorik själva om att de här e min första ban för ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt ja o en till jagade en bil som var ett gäng vi har krig med och flera andra bilar. Sen så råkar jag prata ooc för dsynca in i andra bilen. Som jag råka säga då ja hålle in min push to talk o glömde släppa. ör jag brukar säga dsync för mig själv så om du fattar vad jag menar. Så det var verkligen inte menginen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hade jag sagt "oj dsync" med meningen hade det varit en rätt ban. Men nu var det inte med meningen och jag råka säga det. Ber om ursäkt för det. Men var inte alls med mening.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare som typ vdm som jag lärt mig ifrån så inget ni behöver va rädda för att jag kommer göra om det igen, så det är lugnt. Gjorde det för jag blev lite arg men nu e de över så behöver inte tänka på det nu. Men nu har jag lärt mig och det var ett bra tag sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte råka hålla i push to talk men blir lite svårt då det inte var med meningen. Och tror alla kan hålla med om att det är svårt att inte göra vissa saker med mången när man inte tänker på det så. Det var bara ett misstag och ni vet vad man säger "alla gör misstag" så det var inte med meningen att säga dsync ig. För som sagt råka ålla inte pus to talk o burkar säga dysyn när det blir dsyn men då ör man mig inte ig då ja inte håller min pus to talk men nu råka ja göra det som ar ett misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ska försöka inte ålla in min pous to talk när ja säger issa ooC saker för mig sälV när de änder som nu att ja dsyna oCH sa dsyn ig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka