Nekad Chef | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chefnba

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411144064/

Ditt Hex-ID: steam:1100001567aa580

Vad är din discord tagg? chefnba

Vem var det som bannade dig? fille.1

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250726025945.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fusk så som esp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var inne och spela, sen får jag ban vid klädaffären brevid sjukan. Vi var i en skottlossning sen blir jag kickad av anitcheat ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var jag som gjorde fel. Jag hade gått runt med esp. Men blev bannad för moddare vilket inte stämmer. Jag har bara använt esp och ni kan kolla själva genom pc check att jag inte använt eulen. Jag avände mig utav ett gratis fubb, och som sagt ni kan bevisa om det så. Men det spelar inte roll för jag har fortfarande fuskar vilket jag ångrar grovt asså. Jag har spelat på servern i 3 år och sedan väljer jag att fuska. Detta var väldigt dumt beslut jag gjorde. Jag är medveten om att jag inte har följt reglerna vilket någon som spelat på unive länge ska göra. Och veta vad som är fel och vad som är rätt. Detta var fel och jag ber om ursäkt. Varför jag fuska var ju för att man fick bara nog när man mötte fuskare och allt blev bara tråkigt. Man blev ju arg när man förlra scenarion mot fuskare, hade varit okej mot en vanlig spelare. Sen fuskar man själv för man inte pallar. Det är något man absolut inte ska göra då. Jag borde bara inte fuska alls för andra gjorde det. Skulle bara vänta tills fuskarna blev bannade eller något. Jag ångrar det jag har gjort verkligen. Jag har lärt mig från bannen. Jag gjorde inte överklagan direkt, utan satt o tänkte på vad jag gjorde. Dumt som fan tänkte man. Vet inte hur långt det har gått nu sen jag fick bannen. Tror det var i mitten av sommarlovet om jag inte minns fel. Men jag har tänkte genom detta och kommit fram till att göra ett försök nu. Och ALDRIG fuska igen. Sista jag gör. Jag fuckade andars upplevlse på servern. Jag ber om ursäkt. Det var inte värt det. Hoppas jag får en till chans för att visa att jag verkligen mena det. Skämmigt utav mig att fuska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivt bannad inte mycket men ändå ganska. Eftersom jag har spelat på servern i 3 år, där jag har varit aktiv som fan för jag tycker unive är skit kul och spela. Då händer det att man får bans för man gör fel utan att man vet om det. Men jag har ju lärt mig av mina tidigare bans såklart. Det liksom inget jag går och gör om medvetet. Denna bannen kmr jag verkligen lära mig, tro mig. Kommer bevisa mig själv hur jag är entligen är som spelare på servern. Sanna mina ord att detta är sista gången ni ser mig fuska igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuskat alls. Varför ska jag sabotera för andra som har kul på servern medans jag går runt med mig esp som jag ångrar grovt. Kommer aldrig fuska på unive igen. Jag hade bara spelat på vanligt sätt, och inte vinna genom fusk utan man kan vinna utan fuska och det är mycket smartare, bättre och roligare. Jag hade inte gjort som alla andra utan köra på mitt sätt som är bättrre för servern och folket som spelar uppskattar det nog mycket mer. Och tycker det roligare och rpa med en då. Man är inte cool för man fuskar det bara skämmigt och det har jag lärt mig. Ber om ursäkt jag menar det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig som fan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej !

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka