Nekad Cheesyy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheesyy

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199379157784/

Ditt Hex-ID: steam:110000154929318

Vad är din discord tagg? poyyyysh1

Vem var det som bannade dig? Det står ubte

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-28 143845.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för ingenting, ni banna fel personon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för ingenting, ni banna fel personon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev bannad för ingenting, ni banna fel personon

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för ingenting, ni banna fel personon

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag blev bannad för ingenting, ni banna fel personon

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag blev bannad för ingenting, ni banna fel personon

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Vet inte ens vf jag blev bannad?

Köpte precis krim o allt för 1 vecka sedan och sen händer detta när jag precis kommit hem

Jag skrev till några om detta och en person sa att jag "spoofat", jag kan svära på Gud att jag inte spoofat. Ni kan kolla igenom hela min dator för detta har ingen koppling. Senast jag var inne var 2 dagar sedan. Och idag vart jag bannad från discord och fivem servern.

Jag har allt bevis ni vill ha för jag fick nyss reda på att någon vid namnet blacky415 hetat poy förut och 320 har förmodlingen blandat ihop mig med han.1724867931855.png1724867940149.png1724867966016.png

Ni har bannat felperson, vill gärna prata med ngn på diiscord som är höguppsatt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka