Nekad Cheeseyrock | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440533412/

Ditt Hex-ID: 1100001583b17a4

Vad är din discord tagg? Cheeseyrock

Vem var det som bannade dig? Gurkludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-21 203701.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? gick inte att få in ban bild men e bannad av grukludde 40 dagar för ja kalla en tjej hora på marjas vilket var vädligt dumt av mig och ångrar det jätte mycket, jag hade inget konsekvenstänk. . jag har nu förstått mitt misstag och tagit lärdom av det och att det var en jätte dum grej att göra. jag kommer aldrig göra om det då jag har förstått konsekvenserna men hoppas på en ny chans att bevisa att jag kan bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var på marja lisas och sa " ska fråga horan där borta om sprit"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjuorde fel till 100%. jag har inget att skylla på. det var bara mitt fel. jag ångrar det jätte mycket och kommer absolut inte upprepa det igen. skäms j'tte mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer tyvärr inte ihåg var jätte länge sedan jag blev bannad sist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat använt min hjärna och tänkt innan jag sa det jag sa. jag var dum som inte tänkte innan och ångrar mitt val jätte mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? har lärt mig mycket. att inte kalla folk speciellt tjejer hora och tänka innan jag gör eller säger något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka