Accepterad Cheeseyrock | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440533412/

Ditt Hex-ID: 1100001583b17a4

Vad är din discord tagg? Cheeseyrock

Vem var det som bannade dig? rozziii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-16 003400.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att min kompis lallade runt å körde på folk. vet att det var dumt av han å låta prova köra bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han körde en 740 enligt han. såg inte, kollade tv vilket var dumt av mig, skulle haft uppsyn när han provade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel som inte hade uppsyn när han provade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förut, vdm, olika, har tagit lärdom genom att förstå vad jag gjort för fel, vilket jag i detta fall nu har gjort och ångrar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ja skulle ha haft uppsyn eller inte ens alls låtit han prova.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja ja har lärt mig att ha uppsyn om man låter nån annan testa eller inte ens alls få låta testa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka