Nekad cheapy | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lanken333

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hamza

Vad är ditt discord namn? cheapy

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi abdisson 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? familj viktiga val och fel väg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär har haft det svårt under livet han hade en bra skolgång men hamna på fel bana när hans pappa tappade sitt jobb så han var tvungen att bli mannen i huset

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bättre rp upplevelse för andra och kanske försöker bli staff i framtiden får se asså

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att til exempal om jag blir rånad så måste jag följa fear rp regler alltså att jag fruktar för mitt liv och då ger han mina grejer vilket leder till motpartens vinst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har rdmat på andra engelska seriösa servrar och blivit permabannad så jag försöker att inte göra det längre

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte prata om folks familjer irl man ska vara verbalt upphyfsad och man får även inte meta gamea till exempel att jag sitter i discord och tar infromation från mina kompisar medans jag spelar spelet vilket gör det ``unfair`` för andra spelare

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat rp väldigt länge men tagit en paus skulle vilja komma tillbaka till unive

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på Discord och Steam.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat)

nu heter jag cheapy19 på discord och steam mitt visningsnamn på steam är choppy men det riktiga namnet när jag loggar in är cheapy19 vilken ska jag använda

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka