Nekad charile8899 | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

frostman_ludde

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bossan

Vad heter du på discord? zaxon112

Vad är ditt Hex:ID 11000015898180d

Ange ditt födelsedatum 11 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 14.00-22.00 tisdag 14.00-22.00 onsdag 14.00-22.00 torsdag 14.00-22.00 fredag 15.00-03.00 lördag söndag16.00-22.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer än ett år har jag varit medlem så kan de mästa om servern

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4ggr kan ej lägga in en bild men kan skicka pm om det skulle behövas

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. det är en person som rpar och håller koll på vad som händer runt om kring sig samt kan alla små regler som att inte ha mask på allmäna platser och veta när man ska sv banan och inte. En servervakt ska samt kunna alla regler och veta vad man gör så att någon inte bara åker runt om vdmar eller powergamar

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill utveckla rpn och jag ser alltid folk som gör fel men inga återjärder som att kicka eller tillexempel ge en varnig som att /m id ta av masken på piren. sånna grejer ser jag hela tiden och jag vill att dessa klara fel ska bort de är så simpla saker och jag skulle vilja hjälpa till och ta bort simpla felen

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man använder sig av servervakens makter som att ressa i ett scenario eller ressa sin kompis för hen ber om det.eller om man dör i ett scenario att man bannar/kickar hen för att man dör eller så.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka